Acest web site solicită permiterea cookie-urilor pentru a oferi toate abilitățile sale. Pentru a accepta cookie-urile de pe acest site, vă rugăm să dați click pe butonul "Permite" de mai jos.

Permite

Cum să tratați febra musculară

25 aprilie 2018 15:24:46 CEST

Oricine vrea să își transforme corpul prin exerciții fizice șite că febra musculară este iminentă. Ei bine, iată cele mai bune 5 metode pentru a scăpa de aceasta.



1. Exersarea - exercițiile fizice ușoare îmbunătățesc circulația și măresc circularea sangvină ce ajută la diminuarea durerii.


2. Faceți stretching dupa fiecare antrenament – cu cât faceți mai mult stretching. Cu atât vă recuperați mai repede și vă puteți întoarce mai repede la antrenamente.


3. Începeți ușor – chiar dacă abia ați început să vă antrenați sau introduceți noi exerciții în program, întodeauna începeți ușor, fără să vă forțați.Progresul dumneavoastră nu va fi mai mic dacă începeți cu o rezistență sau număr de repetări mai mici în prima dumneavoastră zi și cu siguranță veți avea o febră musculară mai redusă iar recuperarea de după exerciții va fi mai rapidă.


4. Masajul muscular – nu aveți nevoie de un profesionist pentru asta, auto- masarea este un mod ideal de a vă recupera mai rapid. Însă nu masați muschii imediat după exerciții pentru că aceasta va afecta recuperarea naturală.Însă, oricând, 5 minute de masaj vor spori semnificativ circulația sangvină.


5. Gheața – aceasta reduce durerea cauzată de inflamare prin restricționarea fluxului sangvin și amorțirea zonei afectate.Puteți aplica pachete cu gheață pe orice parte a corpului timp de 20 de minute per repriză, de mai multe ori pe zi.

La început, veți simți o stare de disconfort dar, în timp, vă veți obișnui cu pachetele cu gheață.


Autor: Antonija Jerbić