Acest web site solicită permiterea cookie-urilor pentru a oferi toate abilitățile sale. Pentru a accepta cookie-urile de pe acest site, vă rugăm să dați click pe butonul "Permite" de mai jos.

Permite

Întrebări frecvente

Xplorer livrează în afara Uniunii Europene?

Xplorer livrează doar în Uniunea Europeană. Dacă sunteți în afara acesteia, ne puteți contacta online, prin email [email protected]. Puteți alege sa plătiți costuri adiționale de transport.

Clienților situați în afara zonei UE le revine sarcina pentru achitarea taxelor vamale ce pot fi asociate de îndată ce produsul ajunge la graniță.

Nu pot primi o cotație pentru transport?

Vă rugăm sa vă asigurați că introduceți codul poștal al țării și orașului dumneavoastră. Ambele locații sunt necesare pentru o estimare corectă a prețului. Dacă introduceți doar codul orașului veți avea nevoie și de cel al țării. Deasemenea, puteți relua procedura de completare a formularului și să reintroduceți datele. Dacă soluțiile de mai sus nu funcționează, vă rugăm să ne contactați pentru a vă oferi asistență.

Nu pot adăuga produse în cart sau sa le exclud. Când apăs ,adaugă la cart, mă trimite în pagina de cart și îmi spune că acesta este gol.

Motivul pentru aceasta este cauzat de setările pentru cookies ale navigatorului dumneavoastră. Majoritatea magazinelor online și a websiteurilor solicită permiterea cookieurilor pentru o bună funcționare și achiziție de produse.

Dacă nu sunteți sigur că ați permis cookieurile sau cum să permiteți acestora să ruleze, vă rugam sa urmați acest link despre cum să le bifați și sa le acceptați.

Dacă soluția nu funcționează, ne puteți contacta pentru a îndeplini achiziția și a rezolva problema.

Cât durează până la sosirea comenzii?

Livrare standard, 2-3 zile lucrătoare pentru produse mici precum carduri cadou, accesorii și încălțăminte. Produsele mari includ benzi pentru alergat, hoverboarduri și echipamente pentru fitness și durează de obicei 3-4 zile lucrătoare.

Vreau să plasez o comandă. Ce metode de plată acceptă Xplorer?

Xplorer acceptă următoarele: Visa, Mastercard, Discover și American Express via Pay Pal. Pentru că toate comenzile sunt plasate online, nu acceptăm cash sau cecuri.

Pot returna comanda?

Puteți returna comenzile regulate, achiziționate cu până la 14 zile de la data livrării pentru a beneficia de o rambursare completă a prețului de achiziție.

Pot schimba un produs?

Din păcate, în acest moment, nu putem onora schimbările dar ne puteți returna produsul și să plasați altă comandă.

Pot adăuga mai multe produse comenzii deja plasate?

Nu, Xplorer este o companie bazata pe comerțul online, așadar, pentru a menține un inventar exact, nu putem adăuga, înlocui sau înlătura manual produsele de îndată ce a fost plasată o comandă. Va trebui să efectuați o nouă comandă dacă doriți să efectuați achiziții suplimentare.

Dacă efecutez o greseală sau mă răzgândesc, pot anula comanda?

În cazul de greșeli/ vă răzgândiți, avem o politică de retur cu transport gratuit. De îndată ce primim confirmarea de la dumneavoastră, o puteți returna, gratis.