Acest web site solicită permiterea cookie-urilor pentru a oferi toate abilitățile sale. Pentru a accepta cookie-urile de pe acest site, vă rugăm să dați click pe butonul "Permite" de mai jos.

Permite

Livrare și Returnare

Costuri și metode de livrare

Cum se determină costurile de livrare?

Costurile de livrare sunt determinate de prețurile produselor, metoda de plată selectată și adresa dumneavoastră de livrare.

 

În coșul de cumpărături, vă prezentăm costul estimativ al livrării, bazat pe ce cel mai scăzut preț de livrare disponibil. Dacă selectați o metodă diferită de livrare sau locuiți în afara Uniunii Europene, costurile reale pot fi mai ridicate.

Unde livrează Xplorer?

. țările EU:  Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Republia Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Itala, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia și Marea Britanie.

 

Când mi se va livra comanda?

Ficare produs din cadrul xplorerlife.com are o durată estimată de procesare care este redată în zile lucrătoare.Variabila timpului de procesare este bazată pe modalitatea de livrare și unde se efectuează livrarea. Durata totală a livrării include procesarea timpul de tranzit al produsului dumneavoastră.

 

Ce metode de livrare există?

xplorerlife.com oferă o gamă variată și convenabilă de metode de livrare pentru produsele achiziționate online, inclusive livrară pentru produse mici, produse mari și carduri cadou.

Metoda de livrare pentru Carduri Cadou:

  • Livrare standard 2-3 zile lucrătoare

 

Metoda de livrare pentru produse mici:

Produsele mici includ accesoriile și încălțămintea. Metode de livrare:

-livrare standard 2-3 zile lucrătoare

 Notă: comanda dvs trebuie sa fie recepționată iar creditul aprobat până la 12 p.m. sau ar putea fi procesată in următoarea zi lucrătoare.

 

Metoda de livrare pentru produse mari:

Produsele mari includ benzile pentru alergat, echipamentele de fitness și hoverboard-uri. Aceste produse mari și grele nu pot fi livrate prin metode tradiționale și trebui livrate prin curierat adecvat.

După ce transportatorul primește comanda dumneavoastră, acesta vă va contacta pentru a stabili data de livrare. De regulă, transportatorii au nevoie de 4 ore ca fereastră de timp. O persoană majoră trebuie să fie prezentă pentru preluarea comenzii. Livrarea obiectelor mari include:

-procedura standard de livrare, aceasta nu presupune asistarea pentru asamblarea produsului. Vă recomandăm să aveți pe cineva care să vă ajute la asamblare.

 

Cum pot urmări livrarea?

Vizualizarea statusului produsului dumneavoastră se poate efectua prin accesarea url-ului din mesajul e-mail primit.

Urmărirea comenzii variază în funcție de produsele achiziționate, metoda de livrare și compania transportatoare. Aveți in vedere ca poate dura până la 48 de ore pentru ca un transportator să introducă în sistemul de tracking, produsul dumneavoastră. Aceasta înseamnă ca numărul de urmărire al comenzii dumneavoastră ar putea să nu furnizeze informații noi timp de 48 de ore.

 Politica de retur

 

xplorerlife.com are o politică de retur sau schimb a/ale produselor de 14 zile. Pentru retur/ schimb este necesară prezentarea facturii de achiziție și a documentelor de transport.

 

Pentru a returna/ schimba un produs fără documentele de mai sus, este  necesară o fotografie a actului de identitate (observați mai jos dimensiunile acceptate) la momentul returnării.

Informațiile din actul de identitate vor fi menținute în baza noastră de date pentru a se utiliza în procedura de retur.

xplorerlife.com își rezervă dreptul de a limita retururile sau schimbarea de produse indifferent de chitanță.

  • toate produsele retur/schimbări trebuie sa fie noi, nefolosite, în ambalajul orginal și să conțină toate părțile originale și accesoriile.
  • Retururile cu o chitanță în original și documente de transport vor primi suma retur prin forma inițială de plată
  • Retururile/schimburile la sediu fără chitanță și documente de transport vor fi acoperite de credit în magazin pentru cel mai mic preț sau informațiile de contact ale producătorului.
  • Comenzile online returnate prin poștă, trebuie să fie insoțite de documentul de transport.
  • Retururile cu o chitanță de cadou vor fi compensate cu un card cadou sau valoarea corespondentă
  • Retururile cu achiziție prin cupon vor fi compensate cu ajustarea aferentă a sumei totale.
  • Bicicletele folosite, Comenzile Speciale și Cardurile Cadou nu pot fi returnate.
  • Anumite retururi vor fi manipulate sub garanția producătorului.
  • Scooterele Electronice( hoverboarduri) nu pot fi returnate daca ambalajul a fost deschis sau sigiliul de fabricație a fost rupt.
  • Produsele alimentate de motoare electronice trebuie returnate în ambalajul original și să fie însoțite de manual,părți și accesorii.
  • Electronicele includes GPS, sonar, camera, radiouri, căști, tehnologie pentru fitness, dvd-uri, detectoare de metal, brățări electronice, busole digitale, semnalizatoare personale pentru localizare și motoare electronice pentru tractare.
  • Obiectele ce necesită reparații trebuie returnate către producător sau către un service autorizat.
  • Următoarele acte de identitate sunt acceptate: permis de conducere, carte de identitate, livret military sau pașaport.
  • Suntem dedicați acurateții informațiilor de scanare a preturilor. Dacă un client este taxat mai mult pentru un produs din cadrul xplorerlife.com sau prezentat în un magazine la un preț mai redus, vom onora prețul cel mai redus.

 

Produsele achiziționate online pot fi returnate pentru compensare prin poștă sau pot fi returnate în magazin pentru retur sau schimb.

Costurile de transport nu vor fi compensate daca produsul nu prezintă defecțiuni.

 

Răzgândire

 

Dacă vă răzgândiți referitor la produsul achizitionat de la noi, vă vom returna suma sau schimba produsul în țara de unde au fost achiziționate, cu următoarele condiții:

Produsul trebuie returnat până la 14 zile de la achiziție, împreună cu dovada achiziției.

Produsele trebuie sa fie neuzate, nespălate sau folosite în vreun alt fel împreună cu toate etichetele originale atașate.

Cardurile cadou, reducerile și produsele secundare nu sunt eligibile pentru compensare sau schimb.

 

Dacă un produs este defect atunci ne vom achita de obligațiile legale care pot include compensarea prețului de achiziție și costurile de livrare sau furnizarea produsului înlocuitor daca se face dovada achiziției și a produsului de înlocuit.

 

Instrucțiuni de retur pentru achizițiile online

Produsele achiziționate online pot fi returnate, după cum urmează:

Returnarea prin poștă pentru înlocuire sau compensare.

Consultați politica de retur  de mai sus pentru a fi sigur ca întruniți condițiile.

Cum sa returnați un produs achiziționat online:

Vă rugăm să contactați: [email protected] cu întrebarea despre returnare și noi vă vom trimite pe cineva să ridice pachetul.